Garantie & Klachten


Garantie

  1. Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
  2. Op alle door Gamershoek geleverde producten zit standaard 1 jaar garantie tenzij anders vermeldt bij het product.
  3. Mocht uw aankoop onverhoopt een defect hebben kunt u contact met ons opnemen, u ontvangt van ons dan instructies voor het opsturen van het product. Kosten voor het naar Gamershoek opsturen zijn altijd voor de klant zelf, wij raden aan het aangetekend en verzekerd te versturen, Gamershoek is niet aansprakelijk voor het in goede orde ontvangen van het product.
  4. Bij het constateren van een defect zal Gamershoek het product repareren of vervangen mocht reparatie niet mogelijk zijn.
  5. LETOP

  6. Helaas gebeurd het steeds vaker dan klanten producten die elders zijn aangekocht bij ons aanbieden voor garantie. Deze producten zijn vaak voor iets minder dan bij gamershoek.nl aangekocht maar zonder enige vorm van garantie!
  7. Men heeft vervolgens bij ons het zelfde product besteld en geleverd gekregen waarna ze het product wat elders gekocht is bij ons aanbieden met de melding dat het door ons geleverde product defect is en dat men een nieuwe wenst of geld retour. Dit is van zelf sprekend niet mogelijk, men zal altijd administratie en onderzoekskosten inrekening gebracht worden a €25,- bij het constateren hiervan.
  8. Vanaf heden zijn alle door gamershoek.nl geleverde producten voorzien van onherkenbare registratienummers! Probeerd men toch garantie te claimen op producten die niet door gamershoek.nl geleverd zijn zal er altijd aangifte gedaan worden van fraude!

  9. Klachten

  10. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@gamershoek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
  11. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.